Update Roeikleding

Na het eerste initiatief van het bestuur m.b.t de nieuwe roeikleding hier een update van de roeicommissie:

Waarom nieuwe roeikleding? In overleg met de ontwerper is besloten om de vorige ontwerpen niet meer te gebruiken. We willen wel herkenbaar een wedstrijd kunnen roeien. Daarom is er noodzaak voor nieuwe clubkleding.

De nieuwe clubkleding heeft ter inzage gelegen. We hebben jullie gevraagd om feedback. Zomaar een opsomming, niet uitputtend: kleur oranje, pasvorm (onder breed, boven smal), armsgaten te klein, letter formaat, kwaliteit. We hebben deze kritische opmerkingen besproken in de roeicommissie, waarna er overleg is geweest met de leverancier. De volgende stap is dat we nu wachten op een nieuw proefexemplaar. Die wordt weer ter beoordeling gelegd. Als die wel de toets kan doorstaan, dan gaan we de nieuwe clubkleding lijn voorstellen aan het bestuur.