Clubhuis Arkade

Je bent van harte uitgenodigd in de Arkade, ons clubhuis, voor een hapje en een drankje. Het fantastisch uitzicht over de Maas en in de verte Slot Loevestein krijg je er gratis bij.

​

De havenmeester houdt kantoor in de Arkade. De prima sanitaire voorzieningen voor leden en passanten zijn ook ondergebracht in de Arkade. We zijn als vereniging apetrots op ons clubhuis! Het is een pareltje! Je bent van harte welkom!

​

In het seizoen is de Arkade op zaterdag en zondag geopend van 9.30 tot 17.00 uur. Maar het komt regelmatig voor dat de deur ook op andere tijden openstaat om u welkom te heten.

​

Heb je een vraag over de Arkade of wil je een activiteit in het clubhuis organiseren dan kun je een e-mail sturen naar clubhuis@wsv-woudrichem.nl.

arkade.jpg