Haven

Onze verenigingshaven met 120 ligplaatsen vind je in de vesting van Woudrichem, waardoor het een zeer beschutte haven is. Er liggen diverse typen boten, van zalmschouw tot kajuitzeiljacht, van roeiboot tot luxe motorjacht. Door de ligging van Woudrichem is de haven een prima uitvalsbasis naar een prachtig en gevarieerd vaargebied. De rustige Afgedamde Maas, de levendige Waal en Merwede en de uitgestrekte Biesbosch liggen binnen handbereik.

​

Naast vaste ligplaatsen hebben we een ruim aantal plaatsen voor passanten. De voorzieningen in en om de haven zijn goed, fris, schoon en gezellig. Een mooi en gezellig clubhuis en prima sanitair. Sinds 2010 heeft de haven het kwaliteitskeurmerk de ‘blauwe vlag’. Vanuit de haven wandel je direct de middeleeuwse vestingstad Woudrichem in. Restaurants, winkels en musea zijn dichtbij. Naast de haven is het voetveer naar Slot Loevestein en op ca 200m is de veerdienst  naar o.a. Gorinchem.

molen.jpg