Let op! Aangepast programma 2nd Dutch International St Ayles Skiff Regatta

Bijgewerkt op: 3 dagen geleden

We passen het programma aan vanwege beperkt aantal inschrijvingen

Omdat er een beperkt aantal inschrijvingen zijn voor de regatta heeft de organisatie van de 2nd Dutch International St Ayles Skiff Regatta besloten de wedstrijd op 11 mei een andere vorm te geven. Dit betekent dat het geen 2 km wedstrijden zijn, maar dat er 3 heats gevaren worden naar de brug en terug. De lengte per heat is 11 km. Je kunt deelnemen in een dames-, heren- of mix team.

Natuurlijk vinden we het jammer dat we er geen grote Internationale St Ayles Skiff Regatta van kunnen maken. Zowel landelijk als internationaal is de belangstelling zeer beperkt. Alles stond klaar om de wedstrijden op de Afgedamde Maas te varen. Maar de inspanning die het kost om een 2 km parcours, 7 banen breed aan te leggen, het ponton om in- en uit te stappen en de faciliteiten op de wal wegen niet op tegen het aantal inschrijvingen. Door het aanpassen van de wedstrijd besparen we kosten en maken we het evenement financieel haalbaar. Door deze aanpassing kunnen we de kosten verlagen naar € 15,- per deelnemer.

We gaan er 11 mei natuurlijk een leuke dag van maken met een spannende wedstrijd op de rivier, uiteraard de prijsuitreiking en een gezellige bbq om de dag af sluiten bij de Arkade. Dus kom vooral varen en genieten van de wedstrijden, het gezelschap en het programma!

Laat  even weten in welke categorie je team gaat varen en of je meedoet met de bbq.

We zien ernaar uit om je te ontmoeten op 11 mei.

Met hartelijke roeigroet,

Organiserend comité van de 2nd Dutch International St Ayles Skiff Regatta

Het aangepaste programma

Zaterdag 11 mei,

10.00 uur Inloop en opening

10.30 uur Palaver

11.00 uur1e Heat Dames teams naar de brug en terug

13.00 uur 2e Heat Mix teams naar de brug en terug

15.00 uur 3e Heat Heren teams naar de brug en terug

16.30 uur Boten eruit halen

17.00 uur Prijsuitreiking

17.45 uur BBQ en gezelligheid

Schrijf je in voor de wedstrijd en BBQ

Heb je je nog niet ingeschreven? Doe het alsnog.

Heb je je al wel ingeschreven? Laat dan weten in welke heat en categorie je wil varen. Een combinatie met een mix is natuurlijk ook mogelijk.

En als je je nog niet hebt opgegeven voor de BBQ doe dat dat ook meteen.

Stuur daarvoor een mail naar de Evenementencommissie.

Kosten voor de wedstrijd zijn € 15,-

Kosten voor de BBQ zijn € 20,-