Pinkstertocht 2019

Bijgewerkt op: 27 nov. 2018

De Pinkstertocht is ieder jaar weer een prettige verrassing. Waar gaan wij naartoe, met hoeveel boten en wie zijn de opvarenden? In 2018 was de tocht een combinatie met enkele andere havens en is er aandacht geschonken aan de zeilwedstrijden op de Afgedamde Maas (letterpuzzel en fotowedstrijd). We hebben overnacht in Gorinchem en Wijk en Aalburg en hebben heerlijk in het zonnetje op een terras in Heusden een proeverij gehouden. Ook de verdere organisatie qua eten, drinken en activiteiten was prima verzorgd. Met hartelijke dank aan de organisatoren Else & Hans en Peter & Hester.

De Pinkstertocht 2019 wordt georganiseerd door Arie & Anja en Jelle & Janneke. Waar we naartoe gaan en wat wij gaan doen is nog een geheim, maar leuk en gezellig wordt het zeker. Volg de komende maanden de berichten hierover en geef je op!

Zet vast in je agenda 8 t/m 10 juni 2019 - Pinkstertocht.