De WSV druppel

Bijgewerkt op: 5 nov. 2020

Afgelopen maanden is er hard gewerkt aan het vervangen van de sloten in het clubgebouw en op het werfterrein. Dit is een elektronisch systeem geworden dat met een druppel werkt. Alle leden die een sleutel hadden hebben deze de afgelopen maanden omgewisseld voor een druppel.

Nu het internet in ons clubhuis Arkade stabiel is door de vaste kabelverbinding, kan ook het digitale slot op de slagboom van het parkeerterrein vervangen worden.

Ook dit slot is te bedienen door de WSV druppel. Als je eerder ook toegang had tot het parkeer terrein kan je de oude sleutel omruilen voor de druppel.

Stuur een mail naar cmhaven@wsv-woudrichem.nl of bel 06-46050980 met Kees van Vugt voor een afspraak dit te regelen.

Vanaf 1 januari 2021 komt er ook een digitaal slot op de slagboom naar de grote helling. Helling abonnementen worden dan alleen nog uitgegeven aan leden, die met het abonnement ook een druppel krijgen.