Kortgene Regatta

za 03 aug

Kortgene

Tickets zijn niet te koop
Andere evenementen bekijken
Kortgene Regatta

Tijd en locatie

03 aug 2024, 08:00 – 12:00

Kortgene, De Paardekreek, 4484 Kortgene, Nederland

Over het evenement

De Kortgene Regatta is een wedstrijd voor St. Ayles Skiffs en wordt georganiseerd door Stichting Veerse Meer Evenementen te Kortgene. Deze wedstijd maakt deel uit van de wedstrijdkalender voor het Nederlands Kampioenschap 2024, maar ook roeiers die niet strijden voor het NK zijn uiteraard van harte welkom en kunnen meedoen voor de dagprijs. Rules of racing SASI, 2021 zijn van toepassing. Per categorieën zal er 1 prijs worden uitgereikt.

In de ochtend worden er geroeid in 4 banen tegelijk om het eiland Schelpenhoek plaat en we starten bij de zwemsteiger en finishen voor het terras van het Grand Café.

In de middag zijn er sprintwedstrijden met daarbij een keerboei, die elke categorie 2 x aflegt, ook dit gaat met 4 banen tegelijk en hier starten en finishen we bij de zwemsteiger. Resultaat van alle beide wedstrijden ochtend en middag bepaald naar ratio je eind klassement in je categorie.

Je kunt je inschrijven bij: Stichting Veerse Meer Evenementen

Wil je een boot meenemen stuur dan een mail naar evenementen@wsv-woudrichem.nl